Sorensiim skrev:Hvordan du omdøber dem... No idea. Sammen med en anden Head-Fi'er er jeg ved at lave en rigtig manual til DX50 og min partner-in-crime har lovet at dække playlists.
Lanzky skrev:Buyer no 1 skrev:Der følger nogle "display protection" ting med mærket med "front" og "back". Er det blot for at beskytte touch-skærmen mod fedtfingre?
Og er "front" ud imod fedtfingrene og "Back" ind imod selve skærmen?
Ja, og ja. SĂĄdan har jeg i hvert fald forstĂĄet det. Giver forhĂĄbentlig ogsĂĄ lidt beskyttelse mod smĂĄ ridser og sligt.
Buyer no 1 skrev:Lanzky, du havde nogle smĂĄ gummipropper til at beskytte de udgange man ikke anvendte. Er det nogen du selv har anskaffet, eller fulgte de med?
Buyer no 1 skrev:Ja, man skal ikke spøge med konsekvenserne af manglende søvn
Har du flere tilbage som du evt. vil afsætte?
Lanzky skrev:Fik sådan en lille fætter ind ad døren tidligere i dag. Den er godt nok både klejn og fiks. Herlig måde at udvide lagerkapaciteten, selvom jeg endnu ikke har erfaret, hvor meget strøm den suger.
Coach-Z skrev:Lanzky skrev:Fik sådan en lille fætter ind ad døren tidligere i dag. Den er godt nok både klejn og fiks. Herlig måde at udvide lagerkapaciteten, selvom jeg endnu ikke har erfaret, hvor meget strøm den suger.
Til at sætte sammen med din DX50???
/Coach-Z
"Sendt fra min bærbare fladskærm med tæppesnak!!"
Coach-Z skrev:Til at sætte sammen med din DX50???
Buyer no 1 skrev:Fik det første sd-kort i posten i går, og det skulle selvfølgelig straks afprøves. Blev dog nødt til, igen, at konsultere FAQ'en. For selvfølgelig skal man ikke bare sætte kortet i DX50. Man skal sætte det i og tage det ud og sætte det i igen, før den scanner det ...
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst