SĂ„dan deltager du i en tour.



SĂ„dan deltager du i en tour.

IndlĂŠgaf Claus-DK » 9. feb 2014, 21:49

Jeg fÄr lidt PBer omkring hvordan man deltager i tourene, sÄ her er en lille guide til hvordan det hele fungerer og hvordan vi kan fÄ det til at forlÞbe planmÊssigt og tjept..

NĂ„r man gerne vil deltage i en tour.
Melder man sig til i TRÅDEN, jeg ved at jeg ikke har plads til mere end 2-3 mĂ„nederÂŽs PBer og kommer det til tvivl vil det mĂ„ske vĂŠre umuligt at finde et svar, sĂ„ derfor skriv jer pĂ„ her i trĂ„dene, sĂ„ er det meget lettere for os alle..

Vi bruger ogsÄ trÄden til at opdatere, hvor langt vi er, sÄ skriv i trÄden ved modtagelse ogsÄ gerne ved afsendelse, sÄ ved alle hvor langt vi er, vi der lÄner ting ud har meget svÊrt ved at holde styr pÄ tingene uden informationer..

NÄr man sÄ er blevet meldt til og dimsen endelig nÄr frem, gÞr man 2 ting
Opdatere trÄden
Sender en PB til nĂŠste deltager efter adressen.
PÄ den mÄde er man klar til at sende nÄr tiden er ovre og der kommer ikke dumme forsinkelser, som i bund og grund skyldes SJUSK..

SÄ gÞr man det bedste for at slide dimsen op i lÄneperioden og undervejs bruger man lige lidt tid til at skrive om dimsen, dette er specielt vigtigt for de fÞrste pÄ listerne, har vi 67 reviews og indtryk, er det ikke lÊngere strengt nÞdvendigt at gentage hvad der er sagt mange gange, ogsÄ selvom alle nye reviews stadig modtages med kyshÄnd ogsÄ nÄr der er 463 i forvejen.

Det man skriver behÞver ikke vÊre langt og smukt formuleret, bare skriv jeres mening, der er ingen der forventer at alle deltagere pÄ turene er professionelle reviewskrivere, men vi kan godt forvente at man som et minimum skriver et par linjer om tingene..

Man skal naturligvis sige sin mening, bare vÊr Êrlig det er alt der forventes og hÄbes pÄ, man scorer ingen point ved mig ved at fedte for mine produkter, derimod fÄr man point for Êrlighed..

Har man problemer med et produkt, sÄ kontakt ham der har sendt tingen pÄ tour via PB, det er meget bedre end at spÞrge en masse forumbrugere som alligevel ikke kan gÞre fra eller til..

Husk at Tourting fÄr en del mere tÊsk end det meste andet grej i verden og derfor oftere gÄr i stykker og det er lidt synd for et godt produkt at fÄ negativ omtale, bare fordi det har vÊret 27 gange igennem postenŽs pakkekvÊrn, sÄ er der problemer sÄ kontakt udlÄneren, vi stÄr standby og er klar til at hjÊlpe..

Der er ingen regler for hvem der kan deltage og os der lÄner ting ud er kun glade for at de bliver lÄnt ud sÄ meget som muligt, sÄ er du nysgerrig, sÄ meld dig til turene..

Tak for din tid..
9musik
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
IndlĂŠg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Re: SĂ„dan deltager du i en tour.

IndlĂŠgaf toppe » 10. feb 2014, 00:09

thumbs
toppe

Brugeravatar
RedaktĂžr
 
IndlĂŠg: 2037
Tilmeldt: 13. aug 2011, 16:46
Geografisk sted: NĂžrrebro

Re: SĂ„dan deltager du i en tour.

IndlĂŠgaf Claus-DK » 10. feb 2014, 02:20

Der kan komme spÞrgsmÄl om et eller andet, eller der er mÄske noget vi skal have tilfÞjet, en sticky er folk ikke sÄ ivrige med at skrive i, sÄ det venter vi lige med, men det var ogsÄ planen..
Det var sÄ en opfordring til at skrive hvis der er noget man er i tvivl om, sÄ kan vi fÄ det skrevet til i fÞrste indlÊg..

Det er lidt mit hÄb at fÄ mere styr pÄ tourdelen i Är, det er lidt synd at det gÄr i stÄ og halter med at skrive om tingene og det vil jeg gerne prÞve at se om der kan gÞres noget ved, problemet er lidt at eftersom jeg selv er glad for den del og bruger mit reklame-budget der, er det lidt svÊrt ogsÄ at have rollen som indpisker og dele brok ud, det er ikke god stil at skÊlde sine kunder ud, jeg tror heller ikke sÄ meget pÄ at skÊlde ud, jeg vil hellere rose/belÞnne, sÄ jeg er lidt i tÊnkeboks (ogsÄ om det)..

Det jeg mangler er en uafhÊngig indpisker, men det er sÄ et usandsynligt surt job, altid at skulle vÊre efter folk og der er ikke nogen pÄ hoved-fi jeg bryder mig lidt nok om til at jeg vil bede dem om det, sÄ den er lidt udelukket...

Jeg hÄber, at ved at lave en guide til en god fremgangsmÄde, kan fÄ tingene til at kÞre lidt mere pÄ skinner den det gÞr nu, for det har af og til sejlet alvorligt og det er synd pÄ sÄ mange mÄder, at vi allesammen er nÞd til at vÊre med til at vi fÄr en bedre kultur i turen, for det er trÊls at man skal vente og vente for det har vi gjort alt for meget..

Det med at fÄ folk til at skrive er lidt svÊrere, igen er det som butiksejer dumt at skÊlde sine kunder ud, jeg ved ogsÄ godt at det for nogle kan vÊre lidt af en bro at gÄ over, fÞrste gang man skriver sÄdan noget pÄ nettet, sÄ det er en lidt svÊr en at lÞfte.
Jeg har overvejet at blackliste folk, nÄr de sjusker tilpas meget, men hvor klogt er det for en butik at blackliste kunder ??

SÄ lige pÄ det omrÄde er jeg lidt pÄ herrens mark, jeg aner ikke hvad jeg skal gÞre..

MĂ„ske en Ă„rlig konkurrence hvor tourbeskrivelser af mine varer gav et lod til en fin prĂŠmie, det ville vĂŠre lettere at administrere end det kaos jeg satte i vandet sidste Ă„r rulle4
Det negative ved det er sÄ at mine kunder bliver en slags elite medlemmer med sÊrlige forhold.
PÄ den anden side synes jeg ogsÄ at nÄr man vil betale porto og samtidigt er sÄ sÞd at skrive om ting som min butik gerne vil have skrevet om, vil jeg gerne give noget igen.

Jeg ved bare ikke helt hvordan jeg skal takle det uden at fÄ MIN butik og VORES forum blandet mere sammen end godt er, det er i forvejen en vals pÄ et knivsblad jeg laver og jeg er om ikke bange, sÄ helt sikker klar over at risikoen for at det kammer over er til stede hele tiden.

Heldigvis har vi nogle gode medlemmer som lige giver mig en begmand nÄr det er nÞdvendigt og det er jeg meget glad for, det er ikke altid at vejen foran mig er ordentligt oplyst, sÄ en ekstra lampe er altid godt 1musik

Det er lidt mytisk at det tog mig cirka 10 minutters chat med Henrik at starte hoved-fi, min butik opstod nÊrmest ved et tilfÊlde og sÄ bruger jeg timevis pÄ at grubler over hvordan jeg kan fÄ folk til at skrive mere i en bestemt forumdel..
JO JO mÄske er det tid til den der bluse med de lange Êrmer og spÊnderne igen... ruller1 ruller1 ruller1 ruller1

Jeg vil meget gerne have inputs fra jer og specielt fra jer der deltager i vores ture, mÄ meget gerne komme med jeres idéer og forslag..

Det gÞr ikke sÄ meget at vi highjacker trÄden her til en lille palaver, det kan jeg bare rydde op bagefter sÄ vi fÄr en pÊn ren trÄd.

SÄ har i nogle idéer til forbedringer eller Êndringer til vores turdel som kan gÞre at vi fÄr flere medlemmer til at skrive om turtingene, sÄ rÄb det ud pÄ gader og strÊder og nÄr du kommer forpustet hjem sÄ skriv det lige her ogsÄ thumbs
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
IndlĂŠg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: SĂ„dan deltager du i en tour.

IndlĂŠgaf Buyer no 1 » 11. feb 2014, 19:33

Opdatering af listen over deltagere er ofte noget der kun sker de fÞrste fjorten dages tid, og herefter pÄ opfordring nÄr ingen rigtig kan finde rundt i rÊkkefÞlgen lÊngere.

Der bliver tit rykket rundt pÄ rÊkkefÞlgen, og derfor kan det vÊre svÊrt at finde ud af hvem man egentlig skal kontakte for at fÄ en adresse. SÄ en mere stringent opdatering af listen vil mÄske vÊre et skridt i den rigtige retning. I hvert fald kan det fjerne én "undskyldning" for ikke at fÄ sendt videre.

Man kunne ogsÄ overveje at lave en tidsplan sammen med listen. Den vil formentlig ikke holde, men den vil gÞre det tydeligt bÄde hvor meget tiden skrider i lÞbet af en tour, og hvor et produkt evt "hÊnger". Det er ikke meningen at "udstille" nogen, vi kan jo alle sammen blive ramt af forglemmelser ;-) Men det gÞr det mÄske lidt nemmere for den nÊste pÄ listen at smide et indlÊg og spÞrge: "Hey, hvordan gÄr det med lytningen? Er du snart klar til at sende videre?"

NÄr det kommer til det at skrive om produktet, har vi jo diskuteret det fÞr, uden at finde de vises sten. Et indlÊg man fÞler sig tvunget til at skrive, er nok ikke det mest interessante for andre at lÊse. Ville det mon hjÊlpe hvis vi lavede en form for skabelon, som man kunne tage udgangspunkt i nÄr man skulle skrive sine indtryk? Lidt lige som den vi har i KSB, og som man kan vÊlge at anvende, men som ikke er obligatorisk.
Buyer no 1

Brugeravatar
 
IndlĂŠg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: SĂ„dan deltager du i en tour.

IndlĂŠgaf Claus-DK » 12. feb 2014, 01:18

Jeg har lagt mig ekstra i selen den sidste tid for jeg indrÞmmer gerne at det er et omrÄde jeg har forsÞmt, sÄ det skal jeg nok fÄ gjort bedre i fremtiden..

Du har ogsÄ ret i at det rykken rundt er noget rod, det tror jeg vi helt skal lade vÊre med i fremtiden, eller i det mindste fÄ det bragt voldsomt ned..

Det er ogsÄ fuldt forstÄeligt at tingene kan skride en dag eller to, vi er mennesker og har et liv at passe, en tidsplan ville mÄske vÊre en god idé, jeg er bare lidt nervÞs for at folk sÄ vÊlger at sende ting de modtager af sted med det samme for at holde tidsplanen, sÄ det skal lige tÊnkes igennem, hvis vi skal den vej..

Det med skriveriet er hundesvÊrt, for er man tvunget til noget er man ikke sÊrligt motiveret for opgaven, sÄdan virker jeg og det er der sikkert ogsÄ andre der gÞr, sÄ mine tanker gÄr mere i retning af at belÞnne dem der skriver og sÄ lade dem der ikke har lyst have lov til det..
Det der frustrerer mig lidt i den sammenhÊng er nÄr en ting har vÊret pÄ tour i 1 mÄned og der endnu ikke er skrevet sÄ meget som en linje, det er lidt trÊls, set med mine Þjne, jeg mÄ dog nok se i Þjnene at det er noget jeg er pisket til at leve med, jeg Þnsker jo ikke at folk fravÊlger ture fordi de ikke bryder sig om at skrive, det var aldrig planen...

skabeloner er mÄske ogsÄ en mulighed, det vil gÞre det lettere, men mÄske ogsÄ gÞre det for uinteressant da det hurtigt kan komme til at virke stift og gider man ikke skrive, sÄdan generelt, tvivler jeg pÄ en skabelon hjÊlper..
MÄske var en guide fra en trÊnet skribent bedre, min hjerne er for ustruktureret til sÄdan noget, sÄ der har jeg brug for hjÊlp..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
IndlĂŠg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: SĂ„dan deltager du i en tour.

IndlĂŠgaf Mataugust » 12. feb 2014, 02:48

mht tidsplan, sÄ kan jeg ikke huske at det har vÊret nÊvnt som et problem at tingene ikke blev sendt videre...Men som jeg husker det, sÄ var disciplinen ret god pÄ Sennheiser turen med ca en uge til hver, sÄ det er med en tidsplan.
Mht skriveriet, sÄ kan man vel nÞjes med at beskrive 2-3 sange og fortÊlle hvordan det lyder anderledes end hvad man er vant til. Og gerne hvilket udstyr man sÄ sammenligner med.
Et lille sÞvmigt pip (uden briller pÄ) men er det rent vrÞvl?
Audioquest Diamond-->
Denafrips Ares -->
Cambridge CXC --> Luxman LV-107u --> HL Adapterboks--> AKG K701/Grado GS100/Philips A5pro
Thorens TD320 -->Trichord Dino -->
Mataugust

Brugeravatar
 
IndlĂŠg: 2748
Tilmeldt: 25. sep 2011, 22:37
Geografisk sted: Slagelse

Re: SĂ„dan deltager du i en tour.

IndlĂŠgaf Claus-DK » 12. feb 2014, 03:15

Jeg har nu haft ting pĂ„ tur i en lĂŠngere periode og den gennemsnitlige lĂ„netid er vĂŠsentlig hĂžjere end 2 uger, den er tĂŠttere pĂ„ 3Âœ uge, det tager et Ă„r at fĂ„ en ting rundt til 15 medlemmer, sĂ„dan cirka..

Jeg er jo som butik interesseret i at mine sager nÄr videst muligt omkring hurtigst muligt, det er en helt naturlig ting..

Jeg tror mange af hullerne opstÄr fordi man ikke lige tÊnker over det, man har den sat til i 14 dage, der gik da lige en dag eller to inden den blev pakket op og man skal lige bruge 3-4 dage pÄ at fÄ den nÊste adresse, sÄ rÞg der allerede en uge, jeg er helt pÄ det rene med at der ikke sidder medlemmer og gÞr de ting her "med vilje" eller planlÊgger at holde pÄ tingene i lÊngere tid end planlagt, sÄdan er der ikke ret mange der er, sÄ de forsinkelser der sker er ikke fordi der er nogle der har til hensigt at ÞdelÊgge noget, jeg tror de lidt skyldes, at man ikke lige har vÊret med til sÄdan noget fÞr OG at jeg som udlÄner har forsÞmt at sÊtte nogle bedre retningslinjer op.

Det var lidt for at fÄ has pÄ den slags jeg tÊnkte at en guide ville vÊre en god idé...

Sidst med ikke mindst skal i alle sammen vide at jeg er GLAD for touren, jeg er GLAD for jeres deltagelse i den, jeg er IKKE sur over noget som helst...
Jeg vil bare gerne gĂžre tingene lidt bedre og nu er turen kommet til turen 1musik
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
IndlĂŠg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: SĂ„dan deltager du i en tour.

IndlĂŠgaf Claus-DK » 12. feb 2014, 03:38

Det med skriveriet er ogsÄ lidt at jeg som forumejer jo er stÊrkt interesseret i at fÄ flere medlemmer til at skrive om flere ting og det er sÄdan set lige meget hvor meget der bliver skrevet i forvejen, jeg er ALTID glad for mere, jeg er et stort sultent uhyre og jo mere jeg fÄr des mere vil jeg have...

SÄ det er ogsÄ en grund til at jeg prÞver at lÊgge et moderat pres pÄ for at fÄ folk i blÊkhuset og det lykkedes da ogsÄ af og til, hvilket glÊder mig meget og jeg hÄber da ogsÄ at dem der har vovet sig ud pÄ usikker is med et indlÊg om et produkt har fÄet en god oplevelse ud af det, vi er rigtig gode til at tage imod nye skribenter her pÄ siden, rigtig gode altsÄ..

SÄ der er mange ting i det og mange vinkler pÄ det i mit lille hoved..

Jeg tror jeg vil prÞve at se om en rabat ordning vil fÄ et par stykker til tastaturet, det er da et forsÞg vÊrd og virker det ikke er der ikke gÄet noget tabt..

Jeg har ogsÄ gÄet og puslet lidt med tanken om at fÄ delt touren op sÄ der er 3 underfora
Hoved-grej
Den gode lyd
Medlem til medlem
Det ville give bÄde Brian og jeg muligheden for at sÊtte vore egne regler op for vore egne ture og det er en god tanke synes jeg, sÄ kan man lave de regler man gerne vil og skal ikke bekymre sig om hvad den anden siger til det, jeg ville jo f.eks. gerne have en sticky der havde overskriften "fÄ 100 kr i rabat for din indsats" eller noget i den stil, men noget sÄdant kan jeg jo ikke trÊkke ned over Þrerne pÄ Brian, sÄ derfor gÄr jeg lidt og drÞmmer om at dele det lidt op og prÞve lidt flere ting af og fÄ mine ture til at forlÞbe mere glat og fornÞjelige...

SpÞrgsmÄlet der sÄ melder sig i roen er jo sÄ, skal touren sÄ flyttes til forhandlerdelen ? nu hvor der mÄske kommer firma navne pÄ underfora..

Det var jo sÄdan set slet ikke planen at touren skulle vÊre mit lille udsalgskatalog, til at begynde med var det jo grej jeg nassede mig til rundt omkring, det var bare sÄ naturligt at fortsÊtte da butikken lige pludselig dukkede ud af disen..
SÄ mÄske burde den faktisk vÊre i forhandlerdelen ??

Tak for input, kom med mere sÄ jeg kan spekulerer lidt mere...
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
IndlĂŠg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: SĂ„dan deltager du i en tour.

IndlĂŠgaf Buyer no 1 » 12. feb 2014, 20:14

Claus-DK skrev:Jeg tror jeg vil prÞve at se om en rabat ordning vil fÄ et par stykker til tastaturet, det er da et forsÞg vÊrd og virker det ikke er der ikke gÄet noget tabt..


Tja.. Brian forsÞgte jo lidt det samme med ifi-touren. Han udlovede et spritnyt produkt til en vÊrdi af flere tusinde kroner, blandt dem der skrev noget om produkterne. Resultat: Touren varede ca. 1 Är, der var (sÄ vidt jeg kan tÊlle) 8 medlemmer der havde dem pÄ besÞg, og 4 medlemmer valgte at skrive om dem.


Claus-DK skrev:Jeg har ogsÄ gÄet og puslet lidt med tanken om at fÄ delt touren op sÄ der er 3 underfora
Hoved-grej
Den gode lyd
Medlem til medlem
Det ville give bÄde Brian og jeg muligheden for at sÊtte vore egne regler op for vore egne ture og det er en god tanke synes jeg, sÄ kan man lave de regler man gerne vil og skal ikke bekymre sig om hvad den anden siger til det, jeg ville jo f.eks. gerne have en sticky der havde overskriften "fÄ 100 kr i rabat for din indsats" eller noget i den stil, men noget sÄdant kan jeg jo ikke trÊkke ned over Þrerne pÄ Brian, sÄ derfor gÄr jeg lidt og drÞmmer om at dele det lidt op og prÞve lidt flere ting af og fÄ mine ture til at forlÞbe mere glat og fornÞjelige...


SpÞrgsmÄlet der sÄ melder sig i roen er jo sÄ, skal touren sÄ flyttes til forhandlerdelen ? nu hvor der mÄske kommer firma navne pÄ underfora..


Det vil i hvert Êndre konceptet fra af vÊre en hoved-fi-ting, til at vÊre den enkelte forhandleres eget promotion-koncept. SÄ jeg vil mene svaret er ja, sÄ hÞrer det til i forhandler-sektionen.
Buyer no 1

Brugeravatar
 
IndlĂŠg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: SĂ„dan deltager du i en tour.

IndlĂŠgaf Claus-DK » 12. feb 2014, 20:40

Ja vi er oppe imod hÄrde odds..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
IndlĂŠg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: SĂ„dan deltager du i en tour.

IndlĂŠgaf Buyer no 1 » 12. feb 2014, 21:11

Det var ikke min mening at vĂŠre lyseslukker ;-)

Men pÄ sammne mÄde som et indlÊg skrevet med armen pÄ ryggen, mÄske ikke er sÄ spÊndende at lÊse, er et indlÊg skrevet med henblik pÄ at opnÄ rabat, mÄske heller ikke sÄ spÊndende. Om det er pisken eller guleroden er underordnet, hvis ikke lysten til at skrive om sine indtryk er til stede...

Det er sÄ set med mine medlems-Þjne :-) Men jeg kan selvfÞlgelig godt forstÄ hvis man som forhandler gerne vil have lidt mere skriveri om sine produkter, da det jo ligesom er en del af idéen med at sende dem pÄ tour.

Claus, har du egentlig fÄet noget feedback fra Signe fra Sennheiser Nordic, omkring deres oplevelse af tourene med hhv. HD800 og RS220?
Buyer no 1

Brugeravatar
 
IndlĂŠg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: SĂ„dan deltager du i en tour.

IndlĂŠgaf Anda » 12. feb 2014, 21:34

Buyer no 1 skrev:Claus, har du egentlig fÄet noget feedback fra Signe fra Sennheiser Nordic, omkring deres oplevelse af tourene med hhv. HD800 og RS220?

Hun stoppede kort tid efter hos Sennheiser. Ærgeligt at de ikke har videregivet ansvaret til en anden.
(Ved dog ikke om der nÄede at komme feedback).
HiFiMAN HE-6 | Yamaha M-4 | Palmer Monicon | Audio-GD SA-1.32 | Gustard U10
Grejliste
Anda

Brugeravatar
 
IndlĂŠg: 2239
Tilmeldt: 15. nov 2011, 00:46
Geografisk sted: KĂžbenhavn V

Re: SĂ„dan deltager du i en tour.

IndlĂŠgaf Ole » 12. feb 2014, 21:48

Tror ikke det sker noget ved engang imellem at minde folk om, at det, at der bliver skrevet noget, pÄ sigt er forudsÊtning for at det er attraktivt for vores forhandlere at lÄne ting ud til gratis audition hjemme hos det enkelte medlem i eget setup med absolut minimal forventning om kÞb - sÄ lÊnge det blot gÞres pÄ en venlig mÄde. Det behÞves jo ikke vÊre et surt opstÞd, men bare et "Husk nu at fÄ skrevet lidt ogsÄ", hvis der i et konkret tourforlÞb bliver skrevet for lidt. Vi kan jo alle, selvom vi godt ved, at vi egentlig bÞr skrive et par ord som tak for lÄn, godt komme til at glemme det i hverdagens travlhed og lige pludselig er der gÄet nogle uger siden man sendte det videre og det stÄr mÄske ikke mere 100% klart i hukommelsen hvad det var man hÞrte.

Jeg synes i Þvrigt, at vi her pÄ sitet generelt er flinke til ikke at "sable" hinanden, hvis der bliver skrevet at man hÞrer noget som mÄske afviger fra den generelle konsensus omkring opfattelsen af et produkt - der kommer som regel hÞjst et par nysgerrige spÞrgsmÄl - det kan jeg godt lide.
Ole

Brugeravatar
 
IndlĂŠg: 479
Tilmeldt: 6. feb 2012, 19:50
Geografisk sted: Kolding

Re: SĂ„dan deltager du i en tour.

IndlĂŠgaf Claus-DK » 12. feb 2014, 23:23

Jeg hÞrte ikke noget som helst fra Senn, eller Signe, jeg spurgte sÄ heller ikke om noget skal det sÄ siges..

Det med de hÄrde odds, var lidt bare at jeg gav dig ret, du er ikke nogen lyseslukker sikke da en grim tanke..

Jeg tror jeg i fÞrste omgang vil se om jeg kan fÄ en bedre struktur pÄ mine egne ture, nÄr jeg sÄ har fÄet gjort rent i eget hus, kan jeg jo se om jeg vil have det ommÞbleret eller malet, mÄske bare et nyt billede..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
IndlĂŠg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: SĂ„dan deltager du i en tour.

IndlĂŠgaf Claus-DK » 13. feb 2014, 01:55

SÄ har jeg fÄet set pÄ alle de toure jeg har gang i og jeg mÄ indrÞmme det var lidt noget rod, jeg lÄser trÄdene pÄ de afsluttede toure, sÄ har man et bedre overskud over mulighederne..

Jeg har bumpet de aktive toure der lÄ under afsluttede toure, sÄ de aktive ligger Þverst..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
IndlĂŠg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: SĂ„dan deltager du i en tour.

IndlĂŠgaf Claus-DK » 13. feb 2014, 02:05

Synes faktisk det var smartere at lave det ligesom i kĂžb og salg og lave en sektion til afsluttede ture, det er sikkert ogsĂ„ den pĂŠdagogiske rigtige mĂ„de, sĂ„ det er hermed gjort, der er enkelte ret gamle ting og jeg vil lukke og flytte dem der er uden aktivitet i et Âœt Ă„r fremefter..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
IndlĂŠg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: SĂ„dan deltager du i en tour.

IndlĂŠgaf Claus-DK » 13. feb 2014, 02:22

Som en hvid tornado, velkommen til et nyt og renere tour de hoved-fi..

Hvad synes i ??
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
IndlĂŠg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: SĂ„dan deltager du i en tour.

IndlĂŠgaf toppe » 13. feb 2014, 02:28

Ah, nu jeg forstÄ...
Jeg ledte efter en tour med de Ă„bne Takstar, men kunne ikke lige finde den - mon ikke den nu gemmer sig i afsluttede ture? ;-)

Det ser fint ud, og det er rart at man nu ved om touren er aktiv eller ej thumbs
toppe

Brugeravatar
RedaktĂžr
 
IndlĂŠg: 2037
Tilmeldt: 13. aug 2011, 16:46
Geografisk sted: NĂžrrebro

Re: SĂ„dan deltager du i en tour.

IndlĂŠgaf Buyer no 1 » 13. feb 2014, 20:13

Claus-DK skrev:Som en hvid tornado, velkommen til et nyt og renere tour de hoved-fi..

Hvad synes i ??


Fremragende rulle2 En rigtig god idé!

(Og sÄ er det ogsÄ nemmere at se, hvornÄr man kan kopiere en tourindtrykstrÄd til anmeldelsessektionen ;-) )
Buyer no 1

Brugeravatar
 
IndlĂŠg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden


Tilbage til Tour de Hoved-fi

Hvem er online

Brugere der lĂŠser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gĂŠster

cron