af Claus-DK » 10. aug 2011, 00:40
Hvis du nĂĄr loftet sĂĄ slet nogle..
Hvad skal du dog lagre dem for ?? Hvis der er nogle du vil gemme giver systemet mulighed for at gemme dem pĂĄ din egen PC..
For at vende tilbage til om de fylder meget pĂĄ serveren ? aner det ikke, men har vi dobbelt kapacitet i PB fylder de cirka dobbelt sĂĄ meget.. he he
Jeg sletter ALT, jeg ved godt det ville være lettere at gemme nogle med adresser og sådan noget i, men så vil jeg bare ender op med 100vis at PB hvor jeg så kunne lede efter lige netop den PB jeg har brug for, så hvis der er nogle der synes det er mystisk at jeg altid skal have adressen igen igen, så er det derfor..
Hvis det er noget der virkelig er stemning for så kan vi da godt se på at ændre det, for jeg tror da godt jeg kan finde ud af at gøre det, men jeg synes at 100 beskeder er nok og jeg har da ramlet ind i grænsen flere gange selvom jeg sletter hele tiden, men jeg tror også at hvis vi ændrer det vil eneste resultat være at man rammer grænsen senere og skal vi så øge det igen ??
Hvor mange PBer er nok ??
Virker Mage´s tip ?? kan man så have i princippet ubegrænsede PB i en flok mapper ?? for så er det jo løsningen, få det sorteret og arkiveret..
for nyligt blev PB begrænset til 50 på en anden side, så der havde jeg godt nok lige overskredet mit max med et par hundrede % eller sårn...