vaskebjørnen skrev:toppe skrev:vaskebjørnen skrev:Jeg kan ikke vise billede af mit nye kranksæt da det ikke er kommet til DK endnu, der går lige noget tid endnu men det er værd at vente på
Det lyder til at være værd at vente på
SĂĄ er det kommet hjem Toppe..
vaskebjørnen skrev:toppe skrev:vaskebjørnen skrev:Jeg kan ikke vise billede af mit nye kranksæt da det ikke er kommet til DK endnu, der går lige noget tid endnu men det er værd at vente på
Det lyder til at være værd at vente på
SĂĄ er det kommet hjem Toppe..
SĂĄledes ser det ud
Sendt fra min GT-I9305 med Tapatalk
Postkurt skrev:Nu er jeg jo ikke i jeres liga, men havde en dejlig tur på 30 km med konen, her i den fantatiske natur på Halsnæs. Vi havde et lille break på Le Papillion i Liseleje, men to velskænkede fadøl. Alt i alt en dejlig 2. pinsedag.
Anda skrev:Nogen der ved om jeg kan erstatte en Shimano 300EX bagskifter med noget der kan købes på nettet? Den der sad på er knækket, så jeg overvejede at sætte en Tiagra eller lignende på i stedet. Der sidder en 7-gears krans på.
toppe skrev:Hvis jeg var dig ville jeg tage i fx Topbjerg Cykler næste gang du er på Nørrebro - de burde kunne hjælpe og det er ikke helt utænkeligt, at de har en brugt bagskifter de vil sælge dig til en ok pris...
Hvis du vil læse op på det, er der jo altid Sheldon Brown
Ostebaronen skrev:Er der egentlig nogle af jer som har erfaringer med belte drev til cykel? Overvejer at konvertere min til det.
Ostebaronen skrev:Den skal være bred nok til det. Der findes bælte konverterings kit til Alfine gear som jeg har på min cykel.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 21 gæster