davidsh skrev:Hp-P1 virker ikke til Mac. A200p kan til gengæld det hele, omend det kan være omstændigt med iPhone 4.
Jeg aner ikke hvordan de lyder. Google is your friend
Sent from my iPhone using Tapatalk
Okay. Tak for svarene.
Go' pĂĄske.
davidsh skrev:Hp-P1 virker ikke til Mac. A200p kan til gengæld det hele, omend det kan være omstændigt med iPhone 4.
Jeg aner ikke hvordan de lyder. Google is your friend
Sent from my iPhone using Tapatalk
davidsh skrev:For øvrigt.. Hvis du vil have in-ears kunne det nok være en fin idé at få nogle med filtre der kan udskiftes. Det er sikkert nævnt allerede.
Jimmbo skrev:davidsh skrev:For øvrigt.. Hvis du vil have in-ears kunne det nok være en fin idé at få nogle med filtre der kan udskiftes. Det er sikkert nævnt allerede.
Filtre? Mener du de der slanger Claus omtalte? :)
davidsh skrev:Fantastisk
Claus-DK skrev:den lille stump slange jeg bruger er langt mere effektiv, den stopper problemet langt tidligere, altså inden det kommer ind hvor det kan lave ravage, jeg prøver lige at lave et par skumpropper med slange til dig, jeg skal have sendt et lille sortiment under alle omstændigheder og du er på X1 touren, så det passer som fod i hose..
Claus-DK skrev:Jeg gør det jo kun for at lokke penge op af lommen på dig, i virkeligheden er jeg slet ikke spor flink......
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 16 gæster