jaffse skrev:Problemet for mig har altid været, at de er lidt for laid-back og afslappede, så derfor har jeg valgt IKKE at parre dem med en rørforstærker, da denne typisk gør lyden endnu varmere.
Ja, der er rigtig mange holdninger til hvilken amp der passer bedst til dem og jeg er jo ny i det her game, sĂĄ jeg ved absolut ingenting
Jeg brugte 30 min med et par Grado SR325is og 30 min med HD650 hos 4Sound for et par dage siden. 325is var meget anderledes end HD650, meget mere in-your-face, mere attack og mere skarphed. Jeg kunne rigtig godt lidt lyden (men komforten var ikke særlig god) og de første 5 min med HD650 var faktisk lidt kedelige når man kom fra 325.
Efter lidt tid med begge, kom jeg frem til, at det lidt laid back udtryk i HD650 var mere mig, de blev bedre og bedre som tiden gik, hvorimod 325is blev mere og mere trættende. De kræver at man engagerer sig som lytter på en anden måde end 650, hvor man bare kan nyde.
Er du sikker på, at du er til lydsignaturen i HD650 siden du bliver ved med at forsøge at gøre dem bedre? (jeg tænker, at du måske prøver at gøre dem til noget de ikke er....?)