Claus-DK skrev:bliver man ikke træt i roen af at lytte på engelsk ??
Mit det kører lidt som baggrund af og til og trænger ind via bagveje og jeg tror at det er sværere med engelsk, det må undersøges.
, tør man spørge til, hvordan din indre dialog bliver når duClaus-DK skrev:det sjove er så at min indre dialog også bliver engelsk når jeg lytter på engelsk..
Burning777 skrev:
Mataugust skrev:Det er simpelthen den bedste bog jeg har læst (dog på dansk). Det tog mig 6 år at komme i gang med den, men da jeg først kom igang glemte jeg alt om fodboldlandskampe, film, familie etc. indtil jeg var færdig.
Burning777 skrev:Det er den første Steinbeck bog jeg har læst. Nu kunne jeg godt tænke mig at læse en, der er knap så deprimerende næste gang.
Sandrenseren skrev:Burning777 skrev:Det er den første Steinbeck bog jeg har læst. Nu kunne jeg godt tænke mig at læse en, der er knap så deprimerende næste gang.
Tortilla Flat aka "dagdriverbanden" på dansk er absolut værd at læse, den er ret munter. Den handler om sådan en flok "landevejens svende/bumser" hvor en af dem pludselig arver et par gamle huse og det giver en masse komplikationer da han ikke har lyst til at være "finere" end sine venner, så de må i fællesskab hitte ud af hvordan den skal drejes..
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 30 gæster