Jeg købte en Beyerdynamic T50P af M.Gjøl og handelen gik let og hurtigt - desuden var der en meget fin kommunikation fra sælger og varen i meget fin stand.
Jeg købte et par inears af M.Gjøl, og handlen forløb fuldstændig gnidningsfrit..præcis som vi kan lide det . God kommunikation, hurtig forsendelse og god indpakning. Jeg handler gerne med Martin igen.
Indhold : I pæn og god stand Kommnikation : Perfekt Indpakning : Perfekt Karakter : Når det ypperste skal beskrives med simple ord : Top$Karakter herfra Mvh Zenny
Solgte et Forza AudioWorks-kabel beregnet til HiFiMAN-hovedtelefoner til Martin og handlen var eksemplarisk. Martin var meget fleksibel, og vi havde en fin kommunikation forud for selve transaktionen. Martin kan man trygt handle med.
Købte HE-5LE - Overraskende godt vedligeholdt og god kommunikation på forhånd. Fik lov til at prøvelytte til dem i forskellige opsætninger og han havde endda valgt at bosætte sig i nærheden af mig! Anbefalet handelsmand.
Jeg købte et sæt Sennheiser HD650 inkl. kabler af Martin. Varen var som beskrevet, og ellers meget hurtig kommunikation fra start til slut. De blev pakket RIGTIG godt ind til rejsen til Århus.
Købte et par Audioengine A2 højtalere af Martin. God kommunikation, hurtig forsendelse, Varen var pakket godt ind, i samme stand som beskrevet og virker som de skal. Martin var så flink at spørge til om jeg manglede kabler, medsendte hele 2 stk. Sådan.
Handler gerne med Martin igen!!
* Zigis RnG * HAD Maestral II * Eufonika H3 * Eufonika H14PE * * Varna II * Henry MK1 * Aune X8 * *EWCG Discrete R2R HAT PI * * Beyer DT990 * Beyer Amiron * Ollo S4R * Ollo S4 |