nc8000 skrev:Der er nok flest til Københavnermødet. Jyderne er flinkere til at tage til Sjælland end sjællænderne er til at tage til Jylland
toppe skrev:@LuckyEars:
Det er imponerende god stil at starte med hd650 og iBasso i folkeskolen
LuckyEars skrev:davidsh skrev: Der er møde hvert halve år (+ det løse), forår og efterår. Forårsmødet afholder vi typisk i sønderjylland og efterårsmødet er omkring københavn.
Aha, hvilket møde er typisk det største? Vil rigtig gerne komme til dem begge.davidsh skrev: min mor der gav mig et sæt bose ie2. Så gjorde jeg det eneste fornuftige, fik pengene tilbage
Det var godt at du var fornuftig Jeg fik også et par Sennheiser HD205 af mine forældre som blev "byttet" til mine HD650.
davidsh skrev:Det på sjælland er nok det største...
Vi er vel gerne 10-30 mennesker til møderne efterhånden?
Mortenhoe skrev:Hej allesammen.
KORT(!) om mig. Elektriker. Har altid leget med højtalere(Har selv renoveret et par B&W P5). Er helt ny i head-fi verdenen. Købte en Aune T1 efter at have læst om den herinde
F4R3W3LL skrev:Go' dav!
Jeg er en studerende der nyligt har åbnet øjnene op for hvad jeg ville kalde god lydkvalitet, dem med mere gear ville nok ikke anse mit set-up for at være andet end mid-fi.
Udover det er der skam ikke sĂĄ meget sige.
Walbum4262 skrev:F4R3W3LL skrev:Go' dav!
Jeg er en studerende der nyligt har åbnet øjnene op for hvad jeg ville kalde god lydkvalitet, dem med mere gear ville nok ikke anse mit set-up for at være andet end mid-fi.
Udover det er der skam ikke sĂĄ meget sige.
Halløjsa
Og velkommen til :)
Hvis du har nogle spørgsmål så tøv ikke med at spørge :)
Hvilket setup har du ?
Tilbage til Velkommen til Hoved-fi
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst