Claus-DK skrev:Bare giv den gas Magnus, vi har da skrevet en del og du skriver fint, tænk ikke over sådan noget..
Bare skriv og forklar med dine egne ord hvad du synes, så bliver det bedst, man skal ikke prøve at tillægge sig en stil og et sprog man ikke bruger normalt eller i det mindste ofte, så bliver det bare kunstigt og anstrengt, sammenlign med ting alle kender noget til, knallerter, cykler, sko hvad ved jeg, kun fantasien sætter grænser..
Det der er det sjove (og lærerige) ved at skrive sådan noget er at finde sin stil og øve sig i at beskrive ting man godt ved hvad er og kender, men har hulens svært ved at sætte ord på det, sådan noget lærer du ...
Er du i tvivl når vi nørder igennem og bruger vores hemmelige sprog så bare afbryd og spørg, vi er har for at hjælpe og lære af hinanden..
Når det så er sagt, kan jeg kun sige jeg ser frem til at læse om dem..
I øvrigt har den behandling du desværre blev et offer for vist mig at du er en meget rar og tålmodig mand, stor respekt her fra
I lige måde. Jeg må bare tage reviews som det kommer. Når det kommer til at skrive, grammatik, handler det mere om at sætte kommaer og punktummer, det tager lang tid for mig at sætte dem rigtigt, og ofte bliver det bare hurtigt her og der, min grammatik i form af stavning er helt OK. Skolen har aldrigt været min stærke side, da jeg var liiidt for oprørsk i mine tidligere år. :)