Hej igen Hoved-Fi.
Nu må jeg igen konsultere eksperterne, og jeg skal på forhånd beklage at denne tråd virker lidt uforberedt, men jeg aner ganske enkelt ikke hvad jeg skal søge på, der er jo så mange fag-udtryk i denne verden
Mit spørgsmål går egentligt på;
Nu har jeg jo bestilt mig et par Custom One Pro, og jeg ønsker at få den maksimale ydelse fra dem. Jeg kan dog kun forestille mig at der er visse trin man bør følge, for at kunne opnå dette. Udfra hvad jeg har kunne læse mig til, er der noget "Burn-in" hvor de skal afspille samme nr. ca 24 timer som jeg kan forstå det.
Derudover, vil mine hovedtelefoner ofte blive brugt på farten, og jeg tænker det bliver træls at slæbe rundt på både DAC og AMP. Er der dog noget rent soft-ware mæssigt man kan gøre? PT. Lytter jeg fra en Galaxy Note 3, samt Laptop med Spotify Premium, jeg har dog tit hørt noget om at man bør investere i LossLess tracks?
Mht. budget er der ikke rigtig nogle grænser, dog skal eventuelle køb kunne beggrundes inden for en rimelig grad, da jeg handler erhverv.
På forhånd mange tak for hjælpen! Altid en fornøjelse at udveksle erfaringer herinde!