Burning777 skrev:Flotte billeder pĂĄ din Flickr!
Jeg har selv skåret ind til benet som en del af et omsiggribende simpleliving projekt så før sommerferien solgte jeg mit DSLR Olympus E-510 som jeg var super glad for. Jeg havde også et Lumix LX3 som jeg var mægtig glad for. Begge dele blev solgt for at skaffe mig et kamera som kunne gøre det ud for begge dele med så få kompromiser som muligt. Så det blev til et Olympus XZ-1. Det tager nogle vanvittigt flotte billeder og jeg kan have det med overalt. Jeg behøver ikke have andre objektiver med mig så alt i alt er jeg super glad for det.
Mit gamle LX-3 - skal lige med fordi det var et kult-kamera:
Det nye LX-5 er også super godt men XZ-1 er lidt hurtigere og har et mere lysfølsomt objektiv.
Dr-Ludvig skrev:Ja super flotte billeder!
Selv har jeg da også lidt udstyr, som følger:
Canon EOS500D
18-55 kit objektiv
EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS
Og derudover diverse tilbehør, som fjernudløser, makro-reverse ring og et stativ af ukendt mærke :)
Har godt nok kun mine billeder liggende pĂĄ facebook (Ikke optimalt i know!) og det kan man vidst ikke sĂĄdan lige dele, men kan lige se om jeg kan finde ud af noget!
Jeg mener bestemt at man kan linke direkte til billeder fra Facebook. Prøv at højreklikke på et billede og åben det i et nyt vindue. Så burde du kunne kopiere den fulde sti/adresse til billedet sætte det ind her.Dr-Ludvig skrev:Har godt nok kun mine billeder liggende på facebook (Ikke optimalt i know!) og det kan man vidst ikke sådan lige dele, men kan lige se om jeg kan finde ud af noget!
hks777 skrev:Dr-Ludvig skrev:Ja super flotte billeder!
Selv har jeg da også lidt udstyr, som følger:
Canon EOS500D
18-55 kit objektiv
EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS
Og derudover diverse tilbehør, som fjernudløser, makro-reverse ring og et stativ af ukendt mærke :)
Har godt nok kun mine billeder liggende pĂĄ facebook (Ikke optimalt i know!) og det kan man vidst ikke sĂĄdan lige dele, men kan lige se om jeg kan finde ud af noget!
tak
du kan da bare lave en flickr konto
rappo skrev:Jeg mener bestemt at man kan linke direkte til billeder fra Facebook. Prøv at højreklikke på et billede og åben det i et nyt vindue. Så burde du kunne kopiere den fulde sti/adresse til billedet sætte det ind her.Dr-Ludvig skrev:Har godt nok kun mine billeder liggende på facebook (Ikke optimalt i know!) og det kan man vidst ikke sådan lige dele, men kan lige se om jeg kan finde ud af noget!
Dr-Ludvig skrev:Sorry for dobbelpost, men sørme om ikke der var en funktion til at dele et album offentligt!
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 21a&type=1
Er min samling af "udvalgte" billeder eller hvad man kalder det :) Lidt varierende kvalitet, men er stadig ret ny inden for det her fotografering!
Burning777 skrev:Det første er Fujifilm X100 og nummer to er Olympus PEN E-P3 hvis nogen er i tvivl.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 7 gæster