Mortenhoe skrev:Ved 50% volume spiller de hele stuen/køkken alrummet op til fornuftigt niveau. Bassen er væsentligt mere kontrolleret og tilstedeværende på den nye TI chip. Mids og highs er fantastisk detaljerede på grej til den her pris. Jeg er SUPER tilfreds med mine opgradering.
Decadence skrev:Det var jeg ikke klar over, desværre koster 60'eren bare så meget at man ligeså godt kunne lede efter en mere konventionel forstærker.
.....
Decadence skrev:Flere indgange .......
Niels skrev:Decadence skrev:Det var jeg ikke klar over, desværre koster 60'eren bare så meget at man ligeså godt kunne lede efter en mere konventionel forstærker.
.....
Og hvad ville man så få ud af det? Jeg troede lovprisningerne var absolutte. Hvorfor er en konventionel forstærker at foretrække frem for ovennævnte. Jeg er lidt uforstående, men det kan andre sikkert råde bod på.
Jeg tror faktisk du er inde på noget af det rigtige. Det er nok kun min kærlighed til Sonus Faber-kasser, der gør det nødvendigt med en "stor" og "dyr" Lyngdorf i stuen.Claus-DK skrev:..... Mit bud ville være at det er en langt billigere teknologi end analog, problemet kommer når vi skal op på de høje effekter så er det digitale ikke effektivt nok og kræver flere transistorer pr/cm2, moore´s lov fortæller os ret præcist hvornår det vil være billigere med en digital forstærker..
..
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster