Mataugust skrev:Den holder ligner noget fra et ophørsudsalg.
Jep
Mataugust skrev:Den holder ligner noget fra et ophørsudsalg.
Gerner skrev:IKEA's udvalg er ikke det fineste længere, så søger noget nyt og spændende.
telum skrev:Gerner skrev:IKEA's udvalg er ikke det fineste længere, så søger noget nyt og spændende.
Ikea har da alt?
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/60152590/
Kan evt. polstres lidt, men det er da til at løse
Ostebaronen skrev:Jeg har ogsĂĄ handlet med Hollossy. Det er jo bare priser i Euro er bliver omregnet til Danske kroner pĂĄ siden. Hvis du i bunden af siden laver det om til EUR vil du se at de koster 35 EUR.
Ostebaronen skrev: ...
Gerner skrev:Ikea har nu skuffet mig så dybt og grueligt, nu hvor de ikke sælger skohorn mere.. Fik kun købt 3 da jeg skulle hænge mine hovedtelefoner op på daværende tidspunkt, men min samling vokser lidt..
Som i kan se:
Det er altså ikke mange hovedtelefoner der hænger - T70 / AIAIAI / DT770.. Og jeg skal jo også meget gerne have mine DT990 og mine kommende AKG fra Mage op at hænge.. Jeg har bare ingen idé om, hvad jeg kan bruge i stedet, som stadig ser badass ud.
Tænker at jeg skal have 5x knager, men hvilke aner jeg ikke.. IKEA's udvalg er ikke det fineste længere, så søger noget nyt og spændende.
Så mit spørgsmål er, har i nogle gode nemme idéer til, hvordan jeg løser mit problem billigst overhovedet muligt?
Buyer no 1 skrev:
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gæster