telum skrev:fedt! Jeg glæder mig til at se nogle foto's af dine mods!
Er der nogen der har overvejet at sende et par i retning af SolderDude, han plejer at give den pænt gas med diverse mods
Peter Jensen skrev:Må jeg skyde et nysgerihedsspørgsmål ind? Føler i at der er mere (dyb)bas efter i skiftede fra stock puderne til HM5 - uden at have udført andre modifikationer? Jeg syntes nemlig at rigtigt meget bas forsvandt, men jeg mistænker også at den ikke sidder helt tæt nok på hovedet, så skal have prøvet at justere den lidt til.
Derudover er jeg vild med HM5 puderne udfra ren komfort, jeg syntes de er super behagelige at have på. Kunne godt finde på at købe nogle vinklede på et tidspunkt så glæder mig til at læse mere om oplevelserne med dem :).
LarsHP skrev: "Stock" puderne har jo en tyk såkaldt "bass lens" indbygget - dvs. den tykke ring, der sidder inde i selve puden. Den dækker den ydre del af driveren (eller rettere de yderste huller ind til driveren) og lader kun dybbas passere, mens alt andet dræbes. I centrum er der jo kun et tyndt lag stof, så mellemtone og diskant kommer kun igennem det lille hul i midten. Hvis du så fjerner den tykke ring, der dækker den ydre del af driveren, så er det klart at du nu får meget mere af mellemtonen og diskanten med. Dermed vil HM5-puderne, der ellers forsegler fantastisk godt og dermed giver godt med dybbas, give relativt mindre bas / dybbas end "stock" puderne.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 31 gæster