Jeg er endt som ene hane i gĂĄrden i forhandlerdelen, det er jeg ked af..
Jeg ville så gerne have flere forhandlere på vores side, men det skal være forhandlere der vil være med til at gøre hoved-fi bedre, end vi er nu, jeg tænker primært produkt toure her og dem vi har haft har været....ret tilbageholdende med begge dele, Brian var frisk og ham savner jeg..
Situationen med forhandlere er som regel at jeg kontakter dem hvis de dukker op hos os, tilbyder dem et gratis underforum, hvis de vil give igen, det vil de alle sammen, så man åbner dørene til sit lille barn (hoved-fi) i håb om at den nye gæst har lidt slik i posen, det har de bare ikke, enten kommer de for at se ungen, eller også vil de bare vise reklamer og fortælle hvor dygtige de er..
Når de så har været inaktive har jeg rendt dem i røven og opfordret og bedt om, de ikke snart træder i karakter og så går der et godt stykke tid, hvor jeg bruger tid og energi, på at skaffe mine kollegaer kunder og deltage her....
SĂĄ gĂĄr der et par mĂĄneder, sĂĄ gider de ikke mere og jeg kan sĂĄ have et tomt underforum stĂĄende...
SĂĄdan var det i 4 ĂĄr...
Det har jeg så lavet om på og strammet reglerne op, for jeg gad simpelthen ikke rende og tigge hos mine kollegaer, samtidigt med at jeg åbner dørene til verden´s bedste forum, for dem...
SĂĄ nu er jeg alene, dem der var gad ikke engang logge ind et par gange om ugen, sĂĄdan nogle forhandler ryger ud, jeg gider dem ganske enkelt ikke mere...
SĂĄ nu stĂĄr jeg lidt ved et punkt pĂĄ rejsen og spekulerer hvad skal vi stille op med vores forhandlerdel ???
Jeg har i princip altid været modstander af forhandlerdelen, penge og kærlighed skal ikke blandes er lidt min holdning. Jeg må dog også erkende at uden forhandllerdelen og hoved-fi, ville jeg slet ikke have en lille dejlig butik, med min livs drømmejob, vinkende forude, jeg skylder hoved-fi så meget og min biks er kun en lille del af det, jeg vil meget gerne være på forumet og lave toure og præsentere nye produkter og andre indfald, men kan også godt se at det kan komme til at give mig konflikter, det er kompliceret at være hippie og græsrod, samtidigt med man ejer en butik og er en ækel kapitalist, det giver mange personlige kampe..
Jeg vil aldrig begynde at lægge stilen om og proppe hoved-fi ned i hoved-grej, jeg kunne jo lave reglerne om, og anbefale løs og skrive stolpe op og stolpe ned, om det skrammel jeg gerne vil af med, jeg ejer forumet, det ville bare være så forkert at jeg ville gå rundt med en grim smag i munden resten af livet og mit lig ville nok også stinke...
Det ville være at sk... vores medlemmer op og ned af ryggen, først bygger de en kæmpe tekst tung database for os alle sammen og at bruge sådan en indsats som blikfang for en butik, det er jeg slet ikke i stand til, det ville være det største svigt jeg kunne gøre...
Så dette er ikke en hvordan kan jeg tjene flere penge på jer, på ingen måde, jeg vil bare gerne hører jeres meninger på dette emne, for jeg vil gerne have nogen at løbe om kap med i forhandlerdelen, det er kedeligt bare at tage tid på sig selv, sådan noget er ikke en god motivation for mig...
Det vil også gavne forumet med flere aktive forhandlere, mens inaktive mere er anledning til irritation hos medlemmer, de gider ikke svare og sådanne ting, så kan jeg rende og feje foran deres dør (eller kunne)...
Jeg har tænkt tanken at bare være ene biks på siden, det kan give mig flere fordele og bedre muligheder for at lave mere sjov.
Hvis jeg f.eks lod butikken betale for forumet ville det jo blive til et fradrag i stedet for en udgift og vores donationer kunne bruges på vores træf hvor de kunne forkæle de ekstra aktive medlemmer der kommer til det..
Der er mange mange muligheder og mange faldgruber og jeg vil gerne have jeres hjælp til dette, ny som gammel, lang, kort, klogt, dumt alt hvad du har af input vil blive værdsat og gennemtænkt.
Jeg sætter pris på at i er ærlige, i skal ikke holde jer tilbage fordi i er uenige i hvad i tror jeg gerne vil hører, en uenighed er ikke noget jeg tager anstød af, tværtimod ha jeg stor respekt for folk der giver deres mening til kende også selvom det er nogle idiotiske holdninger, det er det at man deler tankerne på emnet der er vigtigt, jo flere input, des bedre løsning kan vi lave..
Det blev lidt lang, men de er i vel vant til ??