S: Hidizs AP200

S: Hidizs AP200

Indlægaf Mortenhoe » 17. apr 2018, 19:06

Jeg har en Hidizs AP200. Jeg er 2. ejer. Den er i mint condition. Nyeste firmware installeret. Original kasse, kabler og plastic cover medfølger.
Sælgeren var en kickstarter backer som havde købt en stak til videresalg. Den var helt ny da jeg fik den. Her hjemme har den desværre fået minimal spilletid, da jeg er lidt øm over at have den med rundt, fordi den er så pæn. Jeg skal bare have en Zishan igen, tror jeg.

Kort fortalt er det en Android DAP med dual sabre DAC. Den lyder simpelthen fantastisk. Den har en varm og musikalsk signatur med masser af detaljer. Hvis man er bekendt med Sabre dacs, så har den ægte Sabre lyd som er tunet en smule varmere i forstærker kredsen. Jeg synes bare det er synd, at den bare ligger her.

Head-fi:
https://www.head-fi.org/threads/new-hid ... er.839108/

Billeder taget af mig:
Billede
Billede
Billede

Den koster 299 dollars på Ali. Det giver 2412,55kr på danske plader iflg. toldberegneren.

Jeg tænker 1600kr uden flashkort, og 1800kr med et Samsung Evo Plus 64GB.
Fragt er alt efter hvad køber ønsker.
DAP'en kan høres i Horsens.
Elektrikeren.
iFi nano iUSB3.0 + Aune X1s ▪ TDA1543 "The Battery DAC 2" ▪ Bravo Audio Ocean ▪ Hidizs AP200 ▪ Xduoo X2 ▪ Fostex TH-600 ▪ HiFiMan HE-400 ▪ Onkyo A800 ▪ Audio Technica M50x ▪ Cleer DU ▪ AKG K240 Sextett ▪ Yamaha YH-3(Custom) ▪ Superlux HD-681 ▪ VE Monk ▪ EMXs-500 ▪ Bluetooth Vido
Mortenhoe

Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens

Tilbage til Køb/Salg/Bytte