B/S: Myryad Z40 bøfforstærker *LUKKET*

B/S: Myryad Z40 bøfforstærker *LUKKET*

Indlægaf Sweppesfetterlein » 4. jun 2018, 19:10

Britisk bygget hovedtelefonforstærker, der oser af byggekvalitet og finesse.

Det er som sagt før min allerførste bøfforstærker, så det virker næsten tåbeligt at begynde at rose dens kvaliteter overfor folk der har forstærkere i skabe og skuffer ruller1
Jeg vil dog bemærke, at jeg har haft kammerater, der arbejder med lyd professionelt, forbi og hilst på Myryaden, og alle har været svært imponerede over lyden.

Stand er perfekt. Original emballage medfølger med dertilhørende skum og flamingo dikkedarer, der gør fragt lidt lettere (modtager betaler). Den kan høres i Aalborg.
Tænker 1500 er en fair pris.

Jeg er dog lige så interesseret i at bytte med en forstærker, der kan levere den famøse 1 watt i low gain (eller 38 ohm), som min 500 tørster efter.

Jeg er virkelig glad for detaljer, klarhed og kontrol, hvilket også er derfor jeg leder efter en rørfri erstatning.

Billeder kan sendes over sms eller mail.
Senest rettet af Sweppesfetterlein 14. jun 2018, 19:03, rettet i alt 1 gang.
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

Geografisk sted: Nordjylland

Re: B/S: Myryad Z40 bøfforstærker

Indlægaf Sweppesfetterlein » 10. jun 2018, 15:38

Annoncen havde lige lidt kolde fødder til at starte med...

Jeg kan yderligere nævne de bøffer som Myryaden decideret har fået til at synge under dens besøg hos undertegnede:
HD650/6XX
HD700
HD800s
DT770 pro
DT880 pro
HFI-15g
HFI-2400
PRO900
K701
K271 mk1
HE400
HE350
D600
MDR-F1
A800
SRH940
KNS8400

In ears:
SE215
AF1120
Senest rettet af Sweppesfetterlein 14. jun 2018, 19:04, rettet i alt 1 gang.
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

Re: B/S: Myryad Z40 bøfforstærker

Indlægaf Sweppesfetterlein » 14. jun 2018, 19:03

Det er sjovt som hjernen virker....men også lidt irriterende. Jeg har nu ved to forskellige lejligheder prøvet min he500 på kraftigere forstærkere, og begge gange været helt sikker på at det lød bedre end med min z40. Så meget at jeg valgte at sætte den til salg...2 gange vel at mærke.
Nu har jeg dog siddet med en v200 foran mig hele formiddagen/eftermiddagen, og bortset fra at jeg ikke skal skrue nær så meget op på Violectricen, så kan jeg vitterligt ikke høre forskel. A/B testen er selvfølgelig lidt møjsommelig, når man er nød til at skifte kabler midt i processen, hvilket videre kompromitterer resultatet.
Dog må jeg sande, at jeg faktisk har en virkelig svedig og kompetent forstærker i huset, der driver mine he500 så tæt på hvad en v200 gør, at jeg simpelthen ikke kan høre forskel.
Jeg undskylder mange gange forvirringen, men når man er lidt grøn på området og ikke just er en ørn til tekniske specifikationer, så bliver det sgu hurtig en jungle ude i internet land. Man kan, som undertegnede, godt gå hen og tro visse ting blot pga Jimbo fra Texas over head-fi på ekvilibristisk vis fremtryller bevis for at monsterkræfter er ensbetydende med bedre lydkvalitet. Måske hvis man ejer en he-6 eller en k1000 ja, men lige pt regner jeg ikke med at opgradere. Myryaden spiller genialt og den bliver nu i fars stue.
Jeg takker af og undskylder igen ulejligheden.
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

Tilbage til Køb/Salg/Bytte