Peter Jensen skrev:PPS: Ville egentligt gerne vide hvad der ellers hang pĂĄ wall of fame i Kliplev :)
Peter Jensen skrev:Som alm. mennesker kan vi sagtens undre os over at en producent vælger et produkt der er dårligere i vores optik for at spare 5$, men det er rigtigt mange penge hvis man forventer at sælge +1 million enheder. Problemet opstår så hvis man har en stærk supply chain enhed i sin virksomhed som kan overbevise ledelsen om at man får det nææææsten samme resultat med det andet hovedbånd, og samtidig spare virksomheden mange millioner. Ofte er "User top of the head comfort" afdelingen en del mindre og bliver så desværre sat til vægs!
Peter Jensen skrev:For at være djævlens advokat vil jeg tage producenternes side og stole på at de tænker lyd først og at det er årsagen til det problemer vi har. F.eks. tvivler jeg altså på at de bare lige smækker de puder på som de nu lige har. Jeg tror at de laver advancerede akustiske modeller hvor de nøje udregner hvor langt øret skal være fra driveren for at få den lyd de ønsker.
Krellef skrev:Peter Jensen skrev:Som alm. mennesker kan vi sagtens undre os over at en producent vælger et produkt der er dårligere i vores optik for at spare 5$, men det er rigtigt mange penge hvis man forventer at sælge +1 million enheder. Problemet opstår så hvis man har en stærk supply chain enhed i sin virksomhed som kan overbevise ledelsen om at man får det nææææsten samme resultat med det andet hovedbånd, og samtidig spare virksomheden mange millioner. Ofte er "User top of the head comfort" afdelingen en del mindre og bliver så desværre sat til vægs!
Ville man ikke kunne omgå de 5$ i øget udgift ved blot at sælge hovedtelefonen 10$ dyrere som en "comfort edition", eller hvad man nu kunne finde på at kalde den?
Krellef skrev:
Ville man ikke kunne omgå de 5$ i øget udgift ved blot at sælge hovedtelefonen 10$ dyrere som en "comfort edition", eller hvad man nu kunne finde på at kalde den?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 19 gæster